Istun ja ihmettelen.Nimittäin viime yö oli vähän outo.Alkuillasta meinasin kävästä lähikoskella.Kurvasin pois kun oli sakkia täynnä.Ainahan sitä muutaman sata km ajeloopi ihan huvikseen

...No sitten otin suunnan kohti kotijärveäTulistelin pari tuntia ja kävin käppäilemässä metsässä odotellen pimeimmän hetken väistymistä.Tiellä minua kohti juoksi kovaa vauhtia joku elukka..ei kun tulee kohti vaikka olin tupakalla ja tuuli kävi minusta päin.Supihan se siinä jolkutti ja olisin voinut vaikka niskasta tarrata kun lahkeita hipoen tuli kohdalle.Liikahdin ja silloin otus kääntyi vauhdilla tulosuuntaan.Kun se kurvasi pusikkoon niin ihan kuin olisi tehnyt siellä alle sekunnissa vaatteen vaihdon:sieltä alkoi minua kohti juosta saman näköinen mutta eri värinen elukka.Mäyrä!Taas sama temppu eli kohdallani säikähti ja takaisin lähtösuuntaan karkuun.Odotin mikä mahtaa vaihtua tuota peliä jatkamaan mutta ei sieltä tullut kuin räksä ja muutama itikka

.Vesille läksin ja heitin virpalla eka heiton.Päng!Kala kiinni ja kun aikani uitin tuli sieltä ihan mukava haaki:101.5cm ja 6.5 kilova.Sepä riitti koska enempää outoja sattumuksia ei enää pieneen pyöreään päähäni olisi mahtunut.Outo otusnäytelmä ja isohko hauki yhdellä heitolla.Kala on nyt syöty ja oli hyvvee.Vaan olipa outo yö ja jatkan vielä hetken ihmettelyvä.Voe mahoton ja hyvänen aaaaeka kuitennii