1. Perhokalastajat.net
  2. Keskustelu
  3. Galleria
  4. Uutiset
  5. Artikkelit
  6. Arvostelut
SpeyClave Mistpool Perhokolmio Kymi Fishing Shop
Tänään on 20.05.2013 15:38

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 398 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 20.12.2011 12:20 
Poissa

Se Pavlov oli kumma ukko.Aina nähdessään koiran kuolaavan tunsi tuo mies vastustamatonta halua kilisyttää kelloa...

Profiili  

ViestiLähetetty: 20.12.2011 12:46 
Poissa

Venälainen ja saksalainen keskuteli Suomalainen vieressä kuunteli sujuvasti, kellä on nopein juna, Saksalinen sanoi että meillä on niin nopea .Tuolit ja pöydät on pitänyt laitta erikoisesti kiinni muuten vauhdin voimasta irtoaa...Venäläinen sanoi meillä joutuu matkustjat oleen tuvavöissä koko matkan ajan muuten ne lentää takaseinään..
Suomalinen sanoi eihän tuo oo mitään Meidän juna turusta tampereelle kulkee niin lujaa jos maaleja ei ois naulattu kiinni ois vain paljaat seinät..

Venäläinen siihen mutta meidän lipputanko on korkiampi kuitenkin kuin teillä..Kun kukan nakkaa latvasta niin se lakastuu matkalla...Sakaslainen sanoi meillä on korkiampi..Kun omenna nakkaa alas se mätänee enenkuin putoaa maahan..Meillä kun nakkasivat pohjanmaalla lapsen lipputangon päästä oli se vanhamies kun tipahti maahan

Profiili  

ViestiLähetetty: 20.12.2011 12:47 
Poissa

Venäläinen meni hotelliin ja halusi huoneen 24 Emme voi antaa koska siellä kumittelee? No en pelkää..Yöllä herää siihen kun vieressä seisoo kumitus ja aaah minä olen se mustan silmän saanut kummitus...Venäläinen hyppää säikäyksestä ikkunsta ulos. Saksalainen nyrkkeilijä tulee hotelliin.onko huone 24 vapaana..Joo kummitus säikytti venäläisen kuoliaaksi..Hyppäs ikkunasta...No olen ammatti nyrkeilijä olen antanut mustiasilmiä useamalle, enkä pelkää...Taas yöllä sama juttu musta silmäinen kummitus seisoo vieressä..Karjaisee AAAH minä olen se musta silmäinen kummitus..Silloin Sakemanni menee ovesta raamit kaulassa..
Suomalaisen vuoro tuli..Hänkin halusi huoneen 24..Sama tarina pelkäävistä asiakkaista..Suomalainen en pelkää antakaa ne avaimet...
Yöllä kummitus hiipi sängyn viereen..Kauhukseen näkee suomalaisen joka herää.Haluatko toisenki mustaksi..

Profiili  

ViestiLähetetty: 20.12.2011 13:31 
Poissa

Pojankoltiaset oli tehnyt kiljua ja juotti hienosti pukeutuneen laihialisen komeissa kiiltokengissä...No kotimatka meni tuhruisin silmin suunistaessa makkarakioskin ohi..näki ruskehtavan pötkyn maassa..Ahha käristehän siinää..Tämähän näyttää, haisee ja mastuu paskalta...
Olipa hyvä etten astunut..

Profiili  

ViestiLähetetty: 20.12.2011 14:25 
Poissa

Rumpali tuli treeneihin ja tapasi kitaristin ja basistin tappelemassa.Rumpali tivasi syytä mekkalaan ja basistilla oli ihan hyvä syy suuttua:"Tuo sanoi laittaneensa minun bassosta yhden kielen epävireeseen eikä suostu kertomaan minkä niistä!"

Profiili  

ViestiLähetetty: 21.12.2011 14:26 
Poissa

Joulupukki odotteli vuotuista lentoturva tarkastusta.. Hänellä oli tarvittavat paperit, porot ja kelkat kaikkivalmiina..Pukin paino tarkastettiin, kelkka, porot, suittet koko kuorma jne...Sitten tuli koelento tarkastus..Kyytiin hyppäsi tarkastaja pukin viereen, turvavyöt kiinnitettiin.Porotokalle anettiin lähtö käsky Ei kun räväkkä startti yläilmoja kohti..Pukkia alkoi hirvittää kun tarkastaja alkoi virittää haulikoa.. :shock: Mihin tuota tarvitaan.
Kuule en saanut sanoa etukäteen testistä, mitä tapahtuu jos yksi moottori sammuu....

Profiili  

ViestiLähetetty: 21.12.2011 17:16 
Poissa

Minkäs takia Petteri on punakuono ja muilla saman valjakon poroilla nenä on ruskea?
....Petteri on ainoa jolla jarrut toimii 8-|

Profiili  

ViestiLähetetty: 21.12.2011 20:48 
Poissa

Nuori mies oli alkanut seurustella ja saanut kutsun saapua lauantaina tyttöystävän luokse illalliselle ja yökylään.Kuumeinen aatos mahdollisesta lemmenhetkestä takoi koko ajan päässä ja poika päätti ostaa kondomin.Hän meni ujona apteekkiin ja selitteli apteekkarille pääsevänsä lähikontaktiin tosi innokkaan mimmin kanssa joten kondomi tarvittaisiin.Sitten hänellä välähti,että saattaisihan käydä niin hyvin,että tyttö antautuu kahdesti joten punastellen hän selitti:"Heh!Sen minun tyttökaverin sisko on katellu minua sillä silimällä ja on varmaan aika heleppo nakki joten saanko toisenkin kondomin!".Apteekkari laittoi ymmärtäväisesti nyökytellen pakettiin toisenkin kondomin.Nuorukaiselle iski mieleen ahneus ja hän keksi selityksen vielä yhdelle ostokselle joten ääni väristen tuli tilaus:"No kun näitten äiti on mahottoman kuuma puuma ja takuulla sille maistuu nuori viriili mies niin pannaan-heh heh-pakettiin vielä yksi kumi kiitoooos!"
Viimein koitti lauantai ja nuori mies istui tyttöystävän perheen kanssa ruokapöydässä.Luettiin ruokarukous ja kun se oli ohi niin poika vain jatkoi istumista kädet ristissä kumarassa.Tyttöystävä ihmetteli:"En tiennytkään sinun olevan noin harras uskovainen!""Enkä minä tiennyt,että isäsi on apteekkari..."vikisi tuskaisen näköinen nuorukainen

Viimeksi muokannut luonto-eno päivämäärä 21.12.2011 22:31, muokattu yhteensä 2 kertaa

Profiili  

ViestiLähetetty: 21.12.2011 20:54 
Poissa

Vaimo valitti peilin edessä sohvalla makailevalle miehelleen:"Voe voe kun minulla tukka on kuolleen näkönen,hirmuset silimäpussit,koko naama roikkuu,rinnat on ku kärpäslätkät,maha makkaroilla ja oon tämmönen huonoryhtinen räystäsperse...Sanosit sinä joskus jotakii positiivista minusta niin se virkistäs kovasti!"
-"Nöh..sulla on hyvä näkö..."

Profiili  

ViestiLähetetty: 22.12.2011 09:07 
Poissa

Lumisena marraskuun iltahämärissä keskiikäinen nainen oli tavanomaisella juoksulenkillä. Kun tulee metsänreunaan niin huomaa joulupukin..Höh Ei joulupukkia oo olemassa?Pukki vastaa kyllä on mutta en ole ihmisten näkyvillä tavallisesti mutta nyt kun huomasit: Saat kolme toivomusta, siitä tiedät että joulupukki on olemassa...Kokeile!
Nainen kiinostu enemmän Ääh eihän tuossa mitään häviä?
1 No Haluan maailman parhaiman urheilu-auton. Toieveesi on toteutunut kun kotiin meet niin auto on talissa..
2 Haluan niin paljon rahaa ettei ikinä lopu..Pankkitilisi on rajoittumattomasti täynnä haskaa niin paljon kuin voit, ei lopu..
3 Mietti jo tosi tarkaan..Haluasin uuden ,nuoreman uhkeaman ja kauniiman miehen...
Nyt pukki heittäyty mietteliääkisi..Nyt pyysit jotain mikä ei ole niin hellpo toteuttaa..Kyllä yksi keino on. Mutta, mutta..
Nainen hyvin innoissaan mikähän se mahtais olla?? No minun pitäis saada arvon rouvaa tirskauttaa...Hyi häpeä tuolaista!
Ainut keino että toive toteutuu..No nainen päätti pyllistää puuta vasten..Kun pukki oli aikansa hieronut.
Hän kuiskaa kuin vanha olet...34v :::Hou, hou hou,, Ja uskot joulupukkiin

Profiili  

ViestiLähetetty: 22.12.2011 14:28 
Poissa

Mies keskusteli vaimonsa kanssa eutanasiasta:"Lupaathan tehdä hommasta lopun jos minun todetaan olevan ihan vihanneksen asteella,elän pelkästään sähkölaitteiden varassa ja ravintona pelkkää nestettä?"
Vaimo sammutti sohvalla makailevan ukon edestä telkkarin ja tietokoneen,piilotti kännykän ja kaatoi juuri avatun kaljan viemäriin 8-) ....

Profiili  

ViestiLähetetty: 22.12.2011 14:48 
Poissa

Miksi Opeleita alettiin valmistaa?
No siksi,ettei Ford olisi huonoin automerkki

Profiili  

ViestiLähetetty: 22.12.2011 15:02 
Poissa

Muuli kohtasi Taunuksen ja tervehti:"Huomenta auto!"
"Hyvää huomenta muuli!"huikkasi Taunus takaisin.
Muuli alkoi itkeä vedet silmistä tursuten.Syy parkumiseen selvisi:
"Yhhyy!Olisit sinä kyllä voinu sannoo minua hevoseksi koska minä sanoin sinua autoksi!Yhyy!" :(

Profiili  

ViestiLähetetty: 22.12.2011 18:11 
Poissa

Organisaatiokaavio:

http://www.amazingdata.com/images/Expla ... yramid.jpg

Profiili  

ViestiLähetetty: 22.12.2011 18:49 
Poissa

Vesku kirjoitti:

*LOL* *V* Tuosta seinätaulu!

Huh huh ku meinas henkitys loppua :lol: !

Nojoo..Pukille olis vielä lahjatoivomus:Tuo minulle koira!Laittasin sen nimeksi Peni.Olisi niin mukavaa tavata naisia joskus kun koira ei olisikaan mukanani lenkillä.Neitit kysyisivät:"Moi!Missäs se sun Penis on kun sitä ei näy ulkona?"

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 398 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]