1. Perhokalastajat.net
  2. Keskustelu
  3. Galleria
  4. Uutiset
  5. Artikkelit
  6. Arvostelut
SpeyClave Mistpool Perhokolmio Kymi Fishing Shop
Tänään on 20.05.2013 07:35

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Vision Keeper kahluukengät?
ViestiLähetetty: 16.03.2012 23:30 
Poissa

En löytänyt yhtään threadia joka olisi sisältänyt tietoa nuista kengistä, joten tein uuden.
Elikkäs nyt olis hakusessa suht edulliset kahluukengät ja olen katellut noita Keeper kahluukenkiä (50e).
Elikkäs löytyykö kellään kokemuksia kyseisitä popoista? Tukevatko jalkaa ja löytyykö pitoja liukkailla kivillä? Saa myös ehdotella muita edullisia kahluukenkiä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.03.2012 09:14 
Poissa

Osta pois vain. Tiedät sitten mitä ominaisuuksia kaipaat seuraavista kengistä. :) Makot on myös hyvät, mutta taitaa ne nauhat olla surullisen kuuluisat "ominaisuudet" jokaisessa vissun kengässä , eli umpipaskat. Rispaantuu kesässä kuori pois.

EDIT: typoja

Viimeksi muokannut JuhoAleksi päivämäärä 17.03.2012 10:24, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.03.2012 09:44 
Poissa

Joo. osta mielummin makot. maksaakohan 40 e enemmän. niihin luistimien nauhat. et varmasti pety ellet saa ns maanantai mallia

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.03.2012 12:04 
Poissa

Orkkisnauhat ovat samaa schaissea kenkien merkistä riippumatta mun kokemusteni mukaan.Yhdetkään eivät ole kestäneet kahta kautta ja noita monoja on joku pari tullut kulutettua.Vissuja ei ole ollut mutta esim. Hogdman,Snowbee,Loop...

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.03.2012 17:11 
Poissa

jimi86 kirjoitti:
Joo. osta mielummin makot. maksaakohan 40 e enemmän. niihin luistimien nauhat. et varmasti pety ellet saa ns maanantai mallia

Itse tein juurikin näin ja tyytyväinen olen makoihin ollut. Tosin jos kumipohjalliset makot hommaa, kannattaa ottaa nastoilla, tuo vibram ei itsessään ole mielestäni kaikkein pitävin matsku.

www.ruoto.fi

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.03.2012 17:56 
Poissa

Ei ole Keeperit kovin häävit. Kevyet ne on, mutta tukevat ne ei ole ja jalassa melko kököt. Katsopa löytyykö ao. linkin takaa sun kokoon sopia Flywatereita tai Sprintereita. Molemmat paremmat jalassa kuin Keeperit. Sprinterit myös erittäin kevyet. Minulla jää piakkoin joutilaaksi hyväkuntoiset 11 koon sprinterit kumi/nastapohjalla mikäli kiinnostaa. Oli pykälää isot joten jäivät sivuun.

http://www.pekanapaja.fi/index.php?pinc=t2

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.03.2012 19:44 
Poissa

Kiitos neuvoista! Ei löytynyt pekan apajasta sopivaa kokoa makoista, mutta viime viikolla sieltä löytyi Visionin XLB -kela sadan euron hintaan :) Pitää tosiaan laittaa nuo makot sitten muualta tilaukseen!

Profiili  

ViestiLähetetty: 02.05.2012 13:22 
Poissa

Ite oon miettiny keeper kenkiä. Kokemuksia tai samaa hintaluokkaa olevia kenkiä saa ehdotella.

Profiili  

ViestiLähetetty: 02.05.2012 13:40 
Poissa

Itellä on nyt Keeperit kolmatta kautta käytössä ja ovat vielä lähes uudenveroisessa kunnossa, vaikka käyttötunteja kengille on kyllä kertynyt. Nauhoissa ei mitään moitittavaa ja hintaisikseen on mun mielestä todella hyvät kengät..tosin ei kokemusta muista, joten en tiiä paremmasta. Kenkä on kyllä tosi kevyt, mutta hieman lötkö..eli ei tue oikeestaan ollenkaan..mut huopapohja on toiminut hyvin, eikä oo tarvinut liukastella. Joten itsellä ainaskin on vaan hyviä kokemuksia kengistä :-´

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]